اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) جانمایی ۷۱۳ جایگاه و سازه تبلیغاتی انتخابات ریاست‌جمهوری در سطح شهر مشهد تب دِنگی چیست؟ + علائم و درمان وزارت آموزش و پرورش: هیچ معلمی مهر امسال بازنشسته نمی‌شود هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری از مردم با پیامک توقیف خودرو سازمان بهزیستی کشور: کودکان تا هجده‌سالگی می‌توانند وارد خانواده میزبان شوند برنامه‌های سازمان غذا و دارو برای ارتقای سلامت و ایمنی فرآورده‌های گوشتی و لبنی تصحیح بخش عمده برگه‌های امتحانی تا پایان خردادماه توضیحات تامین اجتماعی درباره نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی واکنش رئیس مرکز تحقیقات اپتیک و لنز ایران به تبلیغ عمل لیزیک در «سایت دیوار» یک میلیون دانش‌آموز رأی اولی آماده شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۳ همزمان با عید سعید قربان ۵ مرکز مجاز عرضه و ذبح دام در سطح مشهد مشخص شد + آدرس پیشنهاد پلیس در مورد استفاده از پابند الکترونیک برای سارقان چرا بیمه تکمیلی بازنشستگان ذیل سازمان تأمین‌اجتماعی و بیمه مرکزی نمی‌رود؟ کارگران ساختمانی «بازنشستگی پیش‌ازموعد» ندارند بلعیدن مار پلنگی توسط یک کفچه‌مار در شهرستان زاوه + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢۶ خرداد ١۴٠٣) | بارش پراکنده باران و وزش باد شدید
سرخط خبرها

آغاز مجدد بارش برف از فردا (۲۶ دی‌ماه) در خراسان رضوی | تداوم آلودگی هوای مشهد (٢۵دی‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۵۴۲۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
آغاز مجدد بارش برف از فردا (۲۶ دی‌ماه) در خراسان رضوی | تداوم آلودگی هوای مشهد (٢۵دی‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز تا ظهر فردا استان تحت‌تأثیر مواج تراز میانی جو قرار خواهد گرفت که این امر افزایش ابرناکی، سرعت وزش باد، بارش برف، تشکیل مه و کاهش دید را در ‌استان به‌ویژه در نواحی شمالی و شمال غرب به‌دنبال خواهد داشت. 

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته شهرستان سرخس با منفی ٢٠ درجه سردترین و شهرستان سبزوار با ۵ درجه گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با ٣۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دمای هوای مشهد بین منفی ٣ درجه و منفی ١۴درجه در نوسان بوده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در سردترین ساعات به منفی ۶ درجه و در گرم‌ترین ساعات به ١ درجه می‌رسد. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز جوی پایدار با افزایش غلظت آلاینده‌ها را در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی خواهیم داشت و کیفیت هوای مشهد مقدس همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد.

عنایتی تأکید کرد: از عصر امروز تا ظهر فردا استان تحت‌تأثیر امواج تراز میانی جو قرار خواهد گرفت که این امر افزایش ابرناکی، سرعت وزش باد، بارش برف، تشکیل مه و کاهش دید را در ‌استان به‌ویژه در نواحی شمالی و شمال غرب به‌دنبال خواهد داشت. گفتنی است روند افزایش دما تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

همچنین، در مشهد نیز احتمال بارش پراکنده بارش برف وجود دارد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد کیفیت هوای این کلان‌شهر در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ١۵٣ بود و هم‌اکنون با عدد شاخص ١٣٧ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

فوری و مهم

ادارات مشهد و خراسان رضوی فردا (دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->